پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118783
نبود مسجد و خاموشي صداي اذان در روستاي کوانک
تاریخ انتشار : 1393/06/15
نمایش : 2031
با توجه به اين که مدت سي و پنج سال از عمر شريف انقلاب اسلامي مي گذرد ، باز توجه جدي به اين مقوله (مسجدسازي )که مورد تأکيد مقام معظم رهبري مي باشد ، توجه چنداني نشده است که دليل آن را نمي دانيم .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روستاي کوانک از توابع بخش باباحيدر شهرستان فارسان علي رغم فاصله کوتاه با مرکز شهرستان مشکلات زيادي دارد. جاده نامناسب،عدم وجود يک دستگاه اتوبوس واحد براي انتقال دانشجويان و دانش آموزان در حال تحصيل به باباحيدر و شهر فارسان و بلعکس که بدليل نا امن بودن جاده روستا  به نظر مي رسد بايد براي رفع اين مشکلات از سوي مسئولين چاره انديشي جدي صورت پذيرد.



نبود مسجد و روحاني در روستا باعث شده که جمعيت روستا که اکثراً جوان هستند از مسائل شرعي و ديني خود دور بمانند لذا با عنايت به اين موضوع که قطعه زميني توسط شخصي جهت ساخت مسجد در نظر گرفته شده است و با کمک هاي محدود طبقه اول و ستون هاي طبقه دوم احداث گرديده است ولي تاسيسات برق،گاز،آب و فرش آن آماده نشده است.

که به نظر مي رسد با حداقل صرف اعتبار از سوي مسئولين اين مشکل به راحتي قابل حل است و لازم است مسئولين و متوليان امر نسبت به اين موضوع اهتمام نمايند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html